søndag den 1. september 2013

18 års fødselsdag

I fredags var vi til 18 års fødselsdag hos min mands niece. Lige nu er jeg lidt vild med vintage stilen. Så det var det jeg kastede mig ud i. Her er det endelige resultat


( beklager at billedet ikke vender rigtigt. Men kan ikke finde ud af at vende den på min tlf)

Kortet er lavet på en hvid bund. Dertil har jeg skåret en matte i kvist karton, som jeg har kradset lidt op i kanten. Og efterfølgende malet med gesso. Mønster papiret er Maja Design. Rammen er en Spellbinder, som jeg har standset ud i papir fra et gammelt nodehæfte som også har fået et meget tyndt lag gesso.



Det lille vedhæng har jeg lavet i krympeplast. Punchet en cirkel ud, stemplet den på den ruflede side og krympet den med min varmepistol. Roserne har jeg lavet med en die fra memory box.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar